ابزار منو ثابت

غم لیلا

دشت تنها بود و من تنها

سرشک شور من تنها

و تنها دور از من ...دور.. خیلی

لیلا... عشق من تنها

باد می پیچید به دامان صحرا

آی لیلا... آی لیلا... آی لیلا...

آی لیلا... آی لیلا... آی لیلا...

قدم برداشتم برداشتم رفتم سراغش

کوچه ساکت خانه ساکت

ساز ناز نغمه‌پرداز تمنایش شکسته...

در بسته، گیج و سرگردان و خسته

در زدم در باز شد، باز شد، باز شد

بر لب تابوت سردی مادر لیلا لمیده

پشت او خرد و خمیده

رنگ عشق و زندگی از موی زیبایش پریده

با نگاهی وحشت انگیز

سراپا حسرت و مات و دریده

مُرد لیلا... مُرد لیلا

مُرد لیلا... مُرد لیلا

مُرد لیلا... مُرد لیلا

مُرد لیلا... مُرد لیلا

مُرد لیلا... مُرد لیلا

مُرد لیلا... مُرد لیلا

 

 

کارو دردیان ( برادر ویگن دردیان )

 



نظرات شما عزیزان:

آنابل ژاکوب
ساعت22:04---11 ارديبهشت 1393
@ };-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 22:46 ] [ دلشوره ]

[ ]